Shopping Cart

Nakúpte za ďalších 50,00  a získajte dopravu zdarma! Pokračovať do obchodu.

Žiadne produkty v košíku.

Časté otázky

Preskúmajte odpovede na najčastejšie otázky našich zákazníkov. A ak odpoveď na svoju špecifickú otázku nenájdete, neváhajte nás kontaktovať.

Možnosti objednávky

Ponúkate darčekové balenia kávy?

Pre zákazníkov e-shopu pripravujeme akcie a darčekové balíčky pri rôznych príležitostiach. Viac menej sezónne, ako napr. na Vianoce. Nájdete ich na našom e-shope.

Firemným zákazníkom ponúkame darčekové balenia v zmysle reklamných predmetov s ich vlastným logom alebo dizajnom. Ak máte o takúto službu záujem, kontakujte nás.

Ako môžem zaplatiť za objednávku?

Máte niekoľko možností. Môžete zaplatiť v hotovosti pri osobnom odbere, na dobierku, prevodom alebo kartou. Viac informácií nájdete na stránke Doprava a platba.

Ako mi objednávku doručíte?

Opäť vám ponúkame viaceré možnosti. Vašu objednávku vám môžeme doručiť cez Zásielkovňu, pomocou služby 123 kuriér, alebo si ju môžete prebrať osobne u nás v pražiarni. Bližšie informácie o podmienkach doručovania nájdete na stránke Doprava a platba.

Ako funguje preberatie objednávky osobne?

Pri objednávke s osobným prevzatím si objednávku preberiete priamo u nás, na našej pražiarni. Adresu nájdete na stránke Kontakt. Pred tým ako sa u nás zastavíte nám radšej zavolajte a dohodnite sa na konkrétnom dátume a čase prevzatia. Všetky potrebné kontakty nájdete na uvedenej stránke.

Mám otázku. Ako sa s vami môžem spojiť?

Všetky kontaktné údaje na nás nájdete na stránke Kontakty. V zásade nám môžete napísať na e-mail, odoslať kontaktný formulár, napísať nám SMS alebo nám zavolať, prípadne sa s nami spojiť cez Facebook Messenger alebo Whatsapp – chat nájdete priamo na našej stránke.

Ponúkate garanciu vrátenia peňazí?

Áno pravdaže. U nás zakúpený tovar môžete bezplatne vrátiť do 14 dní od objednávky. Pri kávach (potravinách) je potrebné, aby nebol obal otvorený a porušený alebo aby nebolo z kávy minutá viac ako 1/3. Pri kávovaroch a príslušenstvo je nutné tovar vrátiť nepoškodený, plne funkčný vrátane všetkého príslušenstva, ideálne v pôvodnom obale. Viac informácií nájdete na stránke Garancia vrátenia peňazí.

Príprava kávy

Viete mi objednanú kávu pomlieť?

Áno podľa požiadavky, pokiaľ nám poviete spôsob prípravy

Je vaša káva vhodná len na prípravu espressa? Čo ak nemám kávovar?

Naše kávy sú najvhodnejšie na prípravu espressa, ale veľmi dobre sa hodia aj na prípravu french press, prípadne mokka, po našom “koťogo”, alebo iné prípravy. V závislosti od zvolenej prípravy kávy je potrebné kávu zomlieť na správnu hrúbku, aby sme dosiahli čo najlepší efekt.

Skladovanie kávy

Ako dlho vydrží káva čerstvá?

Minimálna doba trvanlivosti je 1rok. Odporúčame kávu uchovávať buď v originál obale, a po otvorení v dobre uzatvárateľnej nádobe.

Je vhodné kávu uchovávať v chladničke/mrazničke?

Nie, kávu je najlepšie uskladniť pri izbovej teplote bez prístupu slnečných lúčov.

Ako dlho vydrží čerstvá mletá káva?

Zomletú kávu je najlepšie skladovať bez prístupu vzduchu. Máme na to “samo-vákuovacie nádoby” Airscape. Zomletú kávu je najlepšie spotrebovať do 2 týždňov. Najideálnejšie je však, zomlieť dávku kávy vždy priamo pred prípravou.

Doprava zadarmo pri nákupe nad 50 €
30 dní na vrátenie nerozbaleného tovaru
Osobné prevzatie priamo v našej pražiarni
100% bezpečnosť nákupu úplne bez rizika
Poslať správu
1
Poradíme vám?
????☕ Vitajte na CaffeOro.sk
Potrebujete poradiť s výberom alebo sa chcete na niečo spýtať❓

Neváhajte nám napísať, sme tu pre vás ????