Nastavenie a servis kávovarov
Prevádzka kávovaru a mlynčeka bez prerušení je dôležitá pre chod vášho podniku a pre váš úspech. Ponúkame vám preto nielen nastavenie, ale aj pravidelný servis kávovarov.
Prečo je pravidelný servis a údržba taká dôležitá?
Stroj na prípravu kávy a mlynček sú srdcom vášho podnikania. Ak sa náhle pokazia a sú krátkodobo alebo dlhodobo nefunkčné, znamená to pre vás nielen ušlý zisk, ale aj možnú stratu zákazníkov.
K neodmysliteľnej rutine patrí servis a čistenie kávovarov a mlynčekov. Sú to činnosti, ktoré si vyžadujú odborné znalosti. Na tomto poli ťažíme z našich 30 ročných skúseností a uvedomujeme si, aká dôležitá je opakovaná kontrola a údržba technického vybavenia.
Pravidelný monitoring, servis a údržba vybavenia
Všetkým ponúkame pravidelný monitoring, servis a údržbu vybavenia pre prípravu kávy. Zahŕňa kontrolu funkčnosti, nastavenie kávovaru a mlynčeka, zaškolenie pre ich správne používanie a samozrejme pravidelný servis a údržbu.
Máme takmer 30 rokov skúseností v oblasti servisu a údržby kávovarov a mlynčekov. Navyše kávovary, mlynčeky, príslušenstvo a náhradné diely aj predávame. Vieme preto zabezpečiť nielen rýchly, ale aj spoľahlivý servis.
Náhradný kávovar alebo mlynček po dobu servisu
Po dobu záručnej alebo pozáručnej opravy kávovaru či mlynčeka našim klientom poskytujeme náhradný kávovar. Bezplatne v rámci záručného servisu, za férovú cenu pre opravy po uplynutí záruky.
Náhradný kávovar alebo mlynček vám samozrejme nastavíme a váš personál zaškolíme pre jeho správne používanie. Výsledkom je neprerušená prevádzka aj počas krátkodobej alebo dlhodobej opravy vybavenia.
Zapožičanie kávovaru pre bezvýpadkovú prevádzku
Nekupovali ste kávovar alebo mlynček u nás? Nevadí. Aj vám ponúkame možnosť zapožičania kávovaru po dobu servisu. Za férové ceny.
A v prípade, že váš pôvodný kávovar alebo mlynček nemožno opraviť, vieme vám za výhodnú cenu ponúknuť úplne nový. A s výberom vám samozrejme radi poradíme.
Postup spolupráce
Začneme vašou nezáväznou objednávkou. Na jej základe vás budeme telefonicky kontaktovať a dohodneme sa na podrobnostiach. Podpíšeme objednávku a dohodneme si termín servius.
Nezáväzná objednávka
Vyplníte krátky formulár. V ňom si vyberiete, o ktoré služby z našej ponuky máte záujem. Pridáte svoje telefónne číslo. A my vám zavoláme a dohodneme sa na podrobnostiach.
Rozhovor a kalkulácia
V telefonickom rozhovore odpovieme na všetky vaše súvisiace otázky a preberieme možnosti našej spolupráce. Podľa vybraných služieb vám pripravíme kalkuláciu.
Schválenie a realizácia
Po schválení kalkulácie sa dohodneme na dátume našej prvej návštevy. Vaše vybavenie skontrolujeme a navrhneme ďalší postup ako aj pravidelné kontroly.
Čo všetko v rámci našej služby získate?
Všetko čo by ste od podobnej služby očakávali. Bez starostí a presne podľa vašich požiadaviek. Vieme vám poskytnúť ako jednorázovú opravu vášho vybavenia, tak aj pravidelnú starostlivosť – monitoring, údržbu aj servis.
S čím vám pomôžeme?
- Pravidelná kontrola, údržba a servis kávovarov a mlynčekov
- Jednorázové čistenie, údržba, servis a nastavenie vybavenia
- Poskytnutie náhradného kávovaru alebo mlynčeka
- Zapožičanie kávovaru a mlynčeka za férovú cenu
- Poradenstvo s výberom a nastavením vybavenia
“Už roky spolupracujem s pražiarňou Caffé ORO, kávovar aj mlynček fungujú bez problémov. Vždy sa môžem spoľahnúť na to, že keď potrebujem servis alebo bežnú údržbu, prídu čo najskôr a všetky náhradné diely majú vždy na sklade. V prípade väčšej opravy mi automaticky vedeli poskytnúť náhradný kávovar.“
Norbert Beháň
Majiteľ Aston café BB
“Výber kávy do prevádzky Sinatra Cigar Room bol veľmi jednoduchý a jasný. Chcel som predávať kávu inú ako ostatní a urobiť osvetu Robuste. Pražiareň Caffé ORO ponúkla riešenie a pražia nám 100% Robustu. Hostia potvrdzujú, že to bolo správne rozhodnutie a ja ďakujem Caffé ORO za ústretovosť a profesionálnu spoluprácu.“
Miroslav Nosáľ
Majiteľ Sinatra Cigar room
“S majiteľmi sa poznáme od roku 2005 a vzťah sa postupne premenil na priateľstvo. Káva ulhodila na prvé ochutnanie a odvtedy sme verní zákazníci. Oceňujem poctivú prácu a aj to, že sa snažia držať krok s dobou a prinášať popri konzervatívnom talianskom pražení aj novinky v jednodruhovych kávach.”
Ing. Lucia Kazdová
Majiteľka kaviarne Kafé Džezva
Nezáväzná objednávka
Na vašu objednávku odpovieme telefonicky alebo písomne najneskôr do 72 hodín.
Odoslaním tohto formulára súhlasíte so spracovaním svojich údajov spoločnosťou Fidelis Slovakia s.r.o. a vašim kontaktovaním s cieľom splniť vašu požiadavku. Viac informácií o tom, ako sa zaväzujeme chrániť a rešpektovať vaše súkromie, nájdete na stránke Informácie o ochrane súkromia.
Odpovede na časté otázky
Ak máte akúkoľvek otázku, na ktorú ste nenašli odpoveď, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám pomôžeme.
Servisujete iba kávovary a mlynčeky kúpené u vás?
Naše služby ponúkame všetkým. Teda nielen našim zákazníkom a majiteľom u nás kupeného vybavenia.
Ako prebieha servis?
Na začiatku nám odošlete nezáväznú objednávku. Spojíme sa s vami a upresníme si vaše jednotlivé požiadavky. Dohodneme si tiež termín návštevy nášho technika u vás.
Aký je rozdiel medzi poskytnutím náhradného kávovaru a zapožičaním kávovaru?
Náhradný kávovar bezplatne poskytujeme našim klientom (počas doby servisu ich kávovaru) – teda tým, ktorí si kávovar zakúpili priamo u nás a ich produkt je ešte v záruke. Klientom, ktorým skončila záruka na kávovar, ako aj tým, ktorí si kávovar nekúpili u nás, ponúkame službu zapožičania kávovaru za veľmi férové ceny. Možnosťou je tiež kúpa nového kávovaru priamo u nás za výhodnú cenu. Vrátane poradenstva spojeného s jeho výberom.
Chcete ponúkať kávu bez prerušení a ušlého zisku?
Ponúkame vám spoľahlivý servis a údržbu celkového technického vybavenia. Vrátane nastavenia a možnosti zapožičania dočasného riešenia.